Curaj

In nebunia mea de ieri, m-am găsit pe mine cea de azi. Nu știam sigur dacă ar trebui să fiu speriată, încântată sau indiferenta. Cu toată nehotărârea, am ales sa beau o cafea cu mine. Cea mai aromată cafea!

Poți sa vezi ziua de azi ca pe un gard, un gard fără poartă și relativ înalt. Dincolo de el, este soare, miros de liliac, cântec de păsări și visele tale. Dincolo de el este un viitor palpabil, realizabil și, aș îndrăzni eu să adaug, perfect. Perfect pentru tine, desigur, definindu-ti propriile orizonturi. Și acum te întreb, sari gardul sau aștepți sa cadă singur de la vremea rea?

Eu cea de ieri aștepta să intre gardul în pământ. Cealaltă eu a săpat pe sub el,  că de sărit nu mai avea putere.

Leave a Reply

